Dag 16, Kaupanger

5 augustus 2015 - Kaupanger, Noorwegen

Afgelopen maandag zijn we met de trein in Flåm naar boven gegaan. Onderweg hadden we prachtig uitzicht. Op de terugweg hadden we weer dezelfde trein genomen.  Alleen hadden we wel vertraging omdat we op de trein uit Oslo moesten wachten. Op een gegeven moment op de terugweg kwamen we langs een hele mooie waterval (die we ook al op de heen weg haden gezien) en allemaal Aziaten ineens van 'oohhh' die vonden het helemaal geweldig alsof ze nog nooit eerder een waterval hadden gezien.

Gisteren zijn we het dorpje Sognefjall in geweest en zijn we in een groot overdekt winkelcentrum geweest.

s'Avonds hadden we weer een poging tot kampvuur maken gedaan, dat ging deze keer wel snel gelukkig.

Vandaag zijn we naar een museum Sogn fjordmuseum geweest. Er stonden allemaal oude boten, maar verder was er ook niks. s'Middags ben ik wezen finesses met Mart, Timo en Cas en vervolgens zijn we nog even gaan zwemmen.

1. Eline:
    5 augustus 2015
    Hey Joyce! Leuke verhalen heb je elke dag. . Goed om te zien, groet luuk, eline zoe en selien