Idre Fjäll

24 juli 2015 - Idre Fjäll, Zweden

Gisteren zijn we om 15:02 uur aangekomen in Idre Fjäll. We verblijven nu in een appartement in plaats van een huisje, maar we hebben wel weer een sauna . Het is hier wel kouder dan waar we hiervoor verbleven, maar dat komt ook om dat we nou hoger zitten. We zijn hier ook al mensen tegengekomen  die precies dezelfde rondreis maken als ons.

Gisteravond zijn Cas, Floor en ik nog even wezen voetballen met andere mensen op de camping. Helaas is her veld erg bagger en stelt het niet veel voor. Maar als oplossing hadden we de goals naar het volleybalveld verplaatst, dus werd het een soort van beachvoetbal.

Vanmorgen zijn we even wezen wandelen naar de top van de berg waar ook de camping is. Onderweg zijn we een aantal rendieren tegengekomen en hadden we een prachtig uitzicht.

Vanmiddag zijn we even wezen zwemmen in het (verwarmde) buitenbad, maar niet lang. Ondanks dat het verwarmt was was het nog steeds erg koud.

(Foto's volgen nog)

1. Joke:
    24 juli 2015
    Wat klinkt dat allemaal leuk Joyce! Kun je ook foto's sturen? Ik ben heel benieuwd hoe het er daar uit ziet.
  2. Joke:
    24 juli 2015
    O laat maar, ik zie ze al op facebook!
  3. Awh:
    14 augustus 2015